Czytelnia
Dłuższe teksty autorstwa członków naszego zespołu dotyczące różnych obszarów naszych działań: metodyki e-learningu, humanistyki cyfrowej czy archiwizacji Webu.

Filtry:
-
Zajęcia zdalne na szybko: krótkie podsumowanie z FAQ
16.12.2020 r.A więc po raz pierwszy w życiu postanowiłaś/eś zamówić kurs e-learnigowy na platformie Kampus UW…
- Wokół Moodla
- Artykuł
-
Epoka edukacji cyfrowej
11.02.2020 r.Uczelnia zorientowana na potrzeby studenta, analityka nauczania a sukces dydaktyczny, ochrona danych, integracja systemów i narzędzi IT w instytucjach edukacyjnych…
- Konferencje
- Sprawozdanie
-
Krzyżówka na nudę
06.11.2019 r.A co, jeśli prowadzi się zajęcia kolejny rok, od wielu, wielu lat, i nie zanosi się na to, że przedmiot spadnie z programu, i ciągle studenci chcą się na niego zapisywać?
- Wokół Moodla
- Artykuł
-
Jak szybko, sprawnie i skutecznie przerobić zajęcia stacjonarne na internetowe?
06.11.2019 r.Naprawdę chcielibyście posiąść ten kamień filozoficzny e-learningu? Kto by nie chciał… Tęgie alchemiczne głowy nie od dziś szukają rozwiązań.
- Wokół Moodla
- Artykuł
-
Kontrakt studencki, czyli co, kiedy, jak i gdzie na e-zajęciach z języków obcych
06.11.2019 r.W startowym module każdego kursu e-lektoratowego, oprócz dokumentów takich jak Opis kursu, Zasady zaliczenia czy Sposoby komunikacji, zamieszczony jest Kontrakt. Spełnia on kilka funkcji.
- Wokół Moodla
- Artykuł
-
Gry, które uczą
22.10.2019 r.Właśnie udostępniona została publikacja on-line podsumowująca 3. edycję konferencji FAM…
- Konferencje
- Sprawozdanie