FEED-ACT: Facilitating English-medium Education Discourse Through Accessible Corpus-based Tools

Międzynarodowy projekt prowadzony przez EMERGE – English Medium Education Research Group for Excellence, interdyscyplinarną grupę badawczą założoną na Uniwersytecie Warszawskim. Grupa zrzesza naukowców z różnych dziedzin, w tym edukacji, psychologii, architektury, chemii, historii, neurobiologii, urbanistyki i inżynierii budowlanej.

W projekcie biorą udział: Uniwersytet Warszawski, Politechnika Warszawska, University of Copenhagen, Heidelberg University, University of Milan.

Celem projektu jest przygotowanie przez kraje współpracujące pilotażowych materiałów dydaktycznych w ramach wybranych specjalizacji, np. budownictwo, fizjologia, prawo, filozofia. Materiały będą osadzone na przygotowanej przez CKC platformie e-learningowej z uwzględnieniem nowoczesnych rozwiązań technologicznych w zakresie wykorzystania języka angielskiego jako wykładowego i instruktażowego.

Projekt prowadzi dr Magdalena Walenta, Instytut Anglistyki, Wydział Neofilologii UW, koordynator programów grupy EMERGE.  Przedsięwzięcie realizowane w ramach grantu sojuszu 4EU+.