Za nami rok nauczania zdalnego spowodowanego pandemią oraz ostatni semestr nauki, w którym zajęcia odbywały się w trybie mieszanym. Chcielibyśmy dowiedzieć się, czy to doświadczenie zmieniło nawyki dydaktyczne wykładowców i wykładowczyń UW. Czy niektóre technologie dla e-nauczania zdecydowanie się sprawdziły? A co zawiodło? Czy, tym samym, planujecie reorganizację swoich zajęć w kolejnych semestrach?

Przygotowaliśmy w tym celu krótką ankietę. Będziemy wdzięczni za jej wypełnienie, żeby poznać Wasze opinie i sugestie! Na odpowiedzi czekamy do końca lutego!

Przypominamy też, że w tym roku planujemy powtórzyć mini-konferencję Forum Dobrych Praktyk, będącą spotkaniem w gronie praktyków, zajmujących się dydaktyką akademicką online. To także okazja dla wykładowców/wykładowczyń i doktorantów/doktorantek do podzielenia się wypracowanymi przez siebie metodami, opowiedzenia o trudnościach, z którymi przychodzi Wam się mierzyć, ale także do podzielenia sukcesami i odkryciami w e-nauczaniu. Więcej na temat ubiegłorocznego wydarzenia można przeczytać tu