Zespół projektu „Doskonałość Dydaktyczna Uczelni” zaprasza na cykl seminariów, poświęconych dobrym praktykom dydaktycznym, podnoszącym jakość kształcenia akademickiego.

Pierwsze seminarium zaplanowano na 24 kwietnia, a jego program obejmuje:

  • zdefiniowanie dobrej praktyki dydaktycznej,
  • prezentację koncepcji Bazy Dobrych Praktyk UW, współtworzonej przez CKC UW,
  • dyskusję nad trzema przykładami działań skoncentrowanych na wsparciu studentów w toku studiów i rozwijaniu pasji naukowych.

Rejestracja trwa do 21 kwietnia.

Laboratorium Dobrych Praktyk Dydaktycznych UW odbywać się będzie stacjonarnie w poniedziałki w godz. 15.00-18.15 w terminach: 24 kwietnia, 8 maja, 22 maja, 5 czerwca i 19 czerwca. Na każde seminarium obowiązuje osobna rejestracja.

Seminaria skierowane są do wszystkich nauczycieli akademickich i pracowników administracyjnych  zainteresowanych poszukiwaniem nowych sposobów doskonalenia jakości kształcenia, a w szczególności do przewodniczących i członków rad dydaktycznych, w kompetencjach których leży monitorowanie i doskonalenia jakości kształcenia, do kierowników jednostek dydaktycznych i kierowników studiów, którzy na co dzień podejmują działania usprawniające i ulepszające proces dydaktyczny, do pracowników dziekanatów, sekretariatów studenckich i biur administracji centralnej, których innowacje mają znaczący wpływ na organizację studiów.