Helpdesk CKC towarzyszy społeczności akademickiej UW w nauczaniu zdalnym od początku pandemii. Każdego dnia 6 specjalistek szkoleniowo-metodycznych odpowiada na zadawane pytania i rozwiązuje zgłaszane problemy. Wymieniły z wykładowcami i studentami już kilka tysięcy maili! Zobaczcie na infografice poniżej jak znacząco wzrosła liczba e-zajęć i e-wykładowców oraz zakres wsparcia na jaki możecie liczyć z naszej strony!

Przypominamy, że w przypadku pytań lub potrzeby sprawdzenia Państwa e-egzaminu pod kątem technicznym, prosimy o podanie do niego bezpośredniego linku oraz reagowanie z przynajmniej 3-dniowym wyprzedzeniem. Zapraszamy do kontaktu w godzinach pracy CKC (od poniedziałku do piątku w godz. 8.00-16.00).

O tym jak dydaktycy UW wdrożyli swoje pomysły na zajęcia on-line w czasie pandemii oraz jak Centrum Kompetencji Cyfrowych UW wspiera edukację zdalną można przeczytać w najnowszym numerze Pisma uczelni na str. 8!