Group 2 Created with Sketch.

Helpdesk CKC UW

Nasz helpdesk prowadzą specjalistki szkoleniowo-metodyczne, które odpowiadają na wszystkie pytania i rozwiązują problemy dotyczące e-learningu na platformach Kampus.


Helpdesk CKC UW dostępny jest pod adresem pomoc-ckc@uw.edu.pl. Udzielamy pomocy:

  • osobom prowadzącym zajęcia na platformach Kampus 1 i 2,
  • egzaminatorom korzystającym z platformy Kampus-egzaminy,
  • pracownikom administracji w zakresie spraw studentów uczestniczących w zajęciach na platformach Kampus,
  • studentom uczestniczącym w zajęciach na platformach Kampus oraz w egzaminach na platformie Kampus-egzaminy.

Jeśli nie wiesz, jak:

  • uruchomić zajęcia na platformie Kampus,
  • pobrać listę studentów z USOS do swojego kursu,
  • przygotować zadania i quizy sprawdzające,
  • dobrać narzędzia platformy do swoich potrzeb,

lub masz inną wątpliwość związaną z przygotowaniem lub prowadzeniem zajęć online na Kampusie – pisz do nas!

Organizacja helpdesku:

  • Dyżurujemy w dni robocze w godzinach 8-16.
  • Czas naszej odpowiedzi zależy od tego, jak dokładnie opiszesz swój problem, od stopnia skomplikowania sprawy i naszego obciążenia – ale zawsze staramy się pomóc jak najszybciej.
  • Prosimy o używanie uniwersyteckich skrzynek e-mail – dzięki temu mamy pewność, że korespondujemy z właściwymi osobami, np. osobami prowadzącymi dane zajęcia.
  • W zgłoszeniu podaj jak najwięcej informacji, m.in.:
    • bezpośredni link do Twoich zajęć / egzaminu, nazwę, kod USOS zajęć,
    • dokładny opis problemu – możesz dodać zrzuty ekranu, datę i godzinę wystąpienia problemu itp.,
    • swoje imię i nazwisko.
  • Zgłoszenia obsługujemy za pomocą specjalnego systemu, który umożliwia nam sprawne działanie. Dlatego nasze odpowiedzi będą zawierały np. automatycznie dodawane informacje, jak np. nr zagadnienia, informacje o aktualizacji itp.
  • Prosimy o wysyłanie nowych zgłoszeń jako nowych wiadomości pod adres pomoc-ckc@uw.edu.pl. Wiadomości przesyłane jako odpowiedź na wcześniejszą korespondencję nie trafiają do systemu, ale do osoby która prowadziła wcześniejszą sprawę, co może wydłużyć załatwienie zgłoszenia.

Odwiedź również:

Stronę informacyjną Zajęcia zdalne

Kurs z instrukcjami Niezbędnik prowadzącego (logowanie nr PESEL i hasłem jak do USOS) lub jego anglojęzyczną wersję  e-Teacher’s Guide.

Kurs z instrukcjami Niezbędnik egzaminatora (logowanie nr PESEL i hasłem jak do USOS)

Kurs z instrukcjami Niezbędnik studencki (logowanie nr PESEL i hasłem jak do USOS) lub jego anglojęzyczną wersję  Students’ Guide.

Group Created with Sketch. tlo-home Created with Sketch.
Polityka cookies

Wykorzystujemy cookies, aby ułatwić korzystanie z naszej witryny. Udostępniamy również te informacje stronom trzecim w celu analizy. Aby uzyskać więcej informacji, odwiedź naszą politykę prywatności.

Group 3 Created with Sketch.