Helpdesk CKC UW dostępny jest pod adresem pomoc-ckc@uw.edu.pl. Udzielamy pomocy:
- osobom prowadzącym zajęcia i egzaminy na platformie Kampus
- pracownikom administracji w zakresie spraw studentów uczestniczących w zajęciach na Kampusie,
- studentom korzystającym z platformy podczas zajęć lub egzaminów.
Jeśli nie wiesz, jak:
- uruchomić zajęcia na platformie Kampus,
- pobrać listę studentów z USOS do swojego kursu,
- przygotować zadania i quizy sprawdzające,
- dobrać narzędzia platformy do swoich potrzeb,
lub masz inną wątpliwość związaną z przygotowaniem lub prowadzeniem zajęć online na Kampusie – pisz do nas!
Organizacja helpdesku:
- Dyżurujemy w dni robocze w godzinach 8-16.
- Czas naszej odpowiedzi zależy od tego, jak dokładnie opiszesz swój problem, od stopnia skomplikowania sprawy i naszego obciążenia – ale zawsze staramy się pomóc jak najszybciej.
- Prosimy o używanie uniwersyteckich skrzynek e-mail – dzięki temu mamy pewność, że korespondujemy z właściwymi osobami, np. osobami prowadzącymi dane zajęcia.
- W zgłoszeniu podaj jak najwięcej informacji, m.in.:
- bezpośredni link do Twoich zajęć / egzaminu, nazwę, kod USOS zajęć,
- dokładny opis problemu – możesz dodać zrzuty ekranu, datę i godzinę wystąpienia problemu itp.,
- swoje imię i nazwisko.
- Zgłoszenia obsługujemy za pomocą specjalnego systemu, który umożliwia nam sprawne działanie. Dlatego nasze odpowiedzi będą zawierały np. automatycznie dodawane informacje, jak np. nr zagadnienia, informacje o aktualizacji itp.
- Prosimy o wysyłanie nowych zgłoszeń jako nowych wiadomości pod adres pomoc-ckc@uw.edu.pl. Wiadomości przesyłane jako odpowiedź na wcześniejszą korespondencję nie trafiają do systemu, ale do osoby która prowadziła wcześniejszą sprawę, co może wydłużyć załatwienie zgłoszenia.