Jak dodać studentów do zajęć na platformach Kampus?
- 19.10.2020
-
- Kampus
Zajęcia dydaktyczne na UW ruszyły z dniem 15 października. W związku z powtarzającymi się pytaniami na naszym helpdesku nt. dostępu studentów do e-zajęć, zamieszczamy krótkie przypomnienie dla Prowadzących na temat udostępniania zajęć zdalnych studentom na platformie Kampus:
1. Aby studenci mieli dostęp do Państwa zajęć zdalnych, należy zsynchronizować listę studentów z USOS, dostępną w panelu: Administracja > Użytkownicy > Zapisani użytkownicy > przycisk „Zapisy USOS”. Instrukcja i więcej informacji w „Niezbędniku prowadzącego”.
2. Jeśli takiej synchronizacji dokonali Państwo już jakiś czas temu, warto sprawdzić, czy od tamtego momentu do Państwa zajęć nie dopisały się kolejne osoby. W tym celu należy ponownie wejść do panelu Administracja > Zapisani użytkownicy > przycisk „Zapisy USOS”.
UWAGA! – prosimy, aby po pierwszej synchronizacji studentów dodawali Państwo kolejnych, oczekujących studentów TYLKO poprzez podświetlenie ich nazwiska w prawej kolumnie Zapisów USOS i kliknięcie przycisku “Dodaj”, aby uniknąć odebrania dostępu do zajęć osobom, które wcześniej zostały dopisane do nich ręcznie. Instrukcja jak dodać/usunąć ręcznie studentów z listy jest dostępna tutaj.
3. Warto powiadomić studentów o rozpoczęciu e-zajęć – można to zrobić wysyłając link do zajęć poprzez pocztę USOS, a także umieszczając (po autoryzowaniu studentów) powitanie na „Forum aktualności”. Instrukcję jak to zrobić i przykładową treść powitania znajdą Państwo tutaj.
Jeśli będą Państwo mieli wątpliwości czy problemy, prosimy o kontakt pod adresem: pomoc-ckc@uw.edu.pl