Forum Dobrych Praktyk – czekamy na zgłoszenia jeszcze do 10 maja!
- 06.05.2022
-
- Kampus
- Konferencje
Szansa dla tych, którzy jeszcze tego nie zrobili – czekamy do 10 maja na zgłoszenia wystąpień kadry dydaktycznej UW na naszym Forum Dobrych Praktyk., które odbędzie się 24 maja w formule online.
Formularz zgłoszeniowy dostępny jest pod adresem: https://dobrepraktyki.ckc.uw.edu.pl/zglos-wystapienie/.
Tegoroczna edycja Forum Dobrych Praktyk skupi się na wyborach dydaktycznych, których Państwo dokonywali, pracując ze studentami w trybie mieszanym/hybrydowym. Wierzymy, że tak jak w ubiegłym roku, spotkanie przyniesie wiele ciekawych odpowiedzi: pokaże proces podejmowania decyzji, zweryfikuje ich słuszność na podstawie Państwa obserwacji i zebranych danych. Chcemy z Państwem porozmawiać o tym, czy nauczanie zdalne przestało być koniecznością podyktowaną pandemią, a stało się się Państwa wyborem
Do przesyłania zgłoszeń zachęcamy wszystkich praktyków prowadzących zajęcia online na Uniwersytecie Warszawskim – zarówno doświadczonych wykładowców, jak i początkujących dydaktyków czy doktorantów, którzy chcieliby podzielić się doświadczeniami zgromadzonymi przez ostatnie lata nauczania online.
- Success Stories: przykłady nowatorskich rozwiązań i przetestowanych trików, które ułatwiają przekazywanie wiedzy i budowanie umiejętności.
- Case Studies dotyczące prowadzenia udanych zajęć e-learningowych w formatach tradycyjnie kojarzonych tylko z zajęciami stacjonarnymi: np. laboratoriów, warsztatów praktycznych, etc.
- Społeczny aspekt edukacji online: metody komunikowania się ze studentami, sposoby na wspieranie relacji wewnątrz grup zajęciowych, angażowanie i aktywizowanie uczestników zajęć.
- Przykłady innowacyjnego zastosowania narzędzi cyfrowych w nauczaniu online: funkcjonalności platform Kampus; narzędzi oferowanych przez Google czy MS Teams, aplikacji takich jak Kahoot, Mentimeter, etc.
- Korzyści z łączenia różnych form synchronicznych i asynchronicznych w nauczaniu online.
Więcej informacji na stronie Forum Dobrych Praktyk.