Zapraszamy do skorzystania z naszej krótkiej listy wskazówek i porad, które ułatwiają zarówno uruchomienie jak i prowadzenie zajęć na platformach Kampus. Link do PDF.

Zachęcamy również do korzystania z nowych narzędzi i usprawnień przy modyfikowaniu już istniejących e-zajęć.

Więcej szczegółowych technicznych i tutoriali można znaleźć w kursie samouczkowym pt. “Niezbędnik prowadzącego”, gdzie wystarczy zalogować się kontem USOS-owym. Udostępniliśmy także jego anglojęzyczną wersję.

Przypominamy, że ogólnouniwersyteckie środowisko platform e-learningowych Kampus wspomaga przeprowadzenie zajęć, zaliczeń, a także egzaminów pisemnych.

Na platformach e-learningowych Kampus można m.in.:

  • udostępniać studentom materiały dydaktyczne (pliki, linki itp.),
  • dodawać ogłoszenia,
  • prowadzić fora dyskusyjne,
  • weryfikować wiedzę za pomocą zadań otwartych i zamkniętych,
  • koordynować pracę w grupach.

Platformy są zintegrowane z USOS-em, dzięki czemu ani studenci, ani wykładowcy nie muszą zakładać na nich nowych kont użytkownika – wystarczy logowanie numerem PESEL i hasłem do USOS. Poprzez tę integrację w prosty sposób ściąga się na platformę listę zapisanych w USOS studentów, eksportuje oceny lub zarządza grupami zajęciowymi.

Więcej informacji na temat platform dostępne jest tutaj.